Sista året på gymnasiet

Imorgon börjar allt igen, det roligaste året på hela gymnasiet, har så mycket att se fram emot! Tycker det ska bli väldigt roligt! Idag har jag bara haft en slappade, är väl sista gången jag får en sån hehe, plus att jag börjar bli lite sjuk känner jag i kroppen, så ska försöka mitt bästa att ta det lungt, svårt bara när det lockar mer att gå till skolan och träna än att ligga i soffan hela dagarna.. Det ända jag gjort är väl att åkt till frisören och fixat till det gula som vart fel för hon som färgade mitt hår.

Igår var det discouppstartsläger, där fick vi en jätte rolig koreografi av Elin som Ondra hade gjort, kommer förmodligen lägga ut filmklipp på det lite senare! Annars har ni som följer mig på instagram sett en bit av den, heter saralarssonnn där.

Ska resten åt min kväll ägna mig åt att ligga i soffan och kolla på allt bra som går på tv ikväll, städa ordnding i rummen och plocka fram inför morgondagen! Krya på dig till mig och ha en fortsatt bra söndag, puss


Luchen jag fixade till migsjälv nyss



Kom ihåg mig?