Hip Hop EM i Italien


Här är en bild ifrån när jag var i Italen förra gånger, deras glass är sååå god

I år blev jag och Amanda uttagna på EM tillsammans. Förra åren åkte vi också, men då var vi inget par, utan åkte egentligen för grupp, men det vart massa krångel så vi fick åka i par istället! Men i år är vi uttagna påriktigt, vilket vi är så nöjda över för konkuransen är stenhård! EM kommer hållas i Rimini som ligger i Italien, hur perfekt? Kombinera tävlandet med sola och bada! Det ska bli så roligt och jag ser verkligen fram emot det. 

Jag och min familj kommer samtidigt åka på en bilsemester. Eftersom det blir för mycket och för dyrt att åka på en enskild semester så tar vi den samtidigt, för Italien är ett jättebra semester ställe! Blev uttagna till alla EM och VM både i disco och hip hop, så det blir väldigt mycket resande, då två av dom är ända borta i Italien! Så vi kommer ta bilen genom hela Sverige och Tyskland och sen stannar vi lite här och där i olika städer av Italien och stannar sedan i Rimini med alla dansare, så roligt! Vi kommer börja vår resa på Fredag och kommer hem lagom tills jag ska börja jobba, vilket är den 24:de, så några dagar innan dess.






Kom ihåg mig?