Frågestund/Tipsa mig


Har lite brist på inlägg att skriva så tänkte att ni kan få fråga mig vilka frågor ni vill i en frågestund,så ska jag försöka svara så gott jag kan! Skulle även vara roligt om ni har något tips på inlägg ni vill se i min blogg! 
Skriv frågorna i kommentarsfältet

kram Sara

Vart är dom mönstrade byxorna ifrån? :D supersnygga!

Korv eller kött?
Ko eller gris?
Spagetti eller mackaroner?
Katt med svans eller utan?
Flingor på golvet eller inte?

Mvh anonymus (mitt namn börjar på A......& slutar på A.....)
OBS jag tycker du ska svara på frågorna i en video

Svar: Orkar inte dig AmandA! Men du ska få svar på dina funderingar men inte i en video nej!
Sara Larsson, 16

Har du några tips för att komma upp i guldkalas i disco. Vad ska man tänka på?

Svar: Jag tycker det är viktigt att du har en koreografi som passar dig och som du kan väldigt bra! Sen att du går ut med självförtroende och utstrålning, visa dig på golvet! Jag tror mycket hänger på om du själv tror på att du kan komma upp i guldklassen, så kommer nog även det visas resultatmässigt! för mig gick det väldigt segt i silverklass innan jag kom upp i guld, men fortsätt träna massor och ge inte upp så ska du se att de går bra! Ha kul på golvet och lycka till!!:)
Sara Larsson, 16




Kom ihåg mig?