Vilstalägret 2014










Nu är det över, det roligaste lägret på hela dansåret. Saknar det redan och skulle utan problem kunna åka tillbaka! Vi var där i fyra dagar och jag sov i en mysig liten stuga tillsammans med Amanda, Amanda och Emma. Vi hade ca 4-5 pass per dag, vilket resulterade i ca 16h dans totalt, plus 2 fyspass. Vi dansade hip hop, jazz, modern, improvisation och disco, jag hade mest disco pass efter som jag valt den gruppen som var inriktad på disco. Vi hade discotränare ifrån Italen och Sverige, jazz/modern tränare ifrån Ungen och Sverige och Danmark och Sverige i hiphop. Fick så många grymma koreografier, massa inspiration och förbättrad kondition hehe. Hade det även mysigt på kvällarna med femkamp och grejer(ps. min grupp vann den och fick glass). Älska!

Men i helgen börjar uppstarten på Uddans och allt drar igång igen, så det känns så bra och jag är taggad på detta år fyllt med dans och glädje!




Kom ihåg mig?