Då var Julen över då!

Godmorgon!
Vaknade tio idag, duschade direkt jag gick upp. Väldigt skönt lär jag säga.

Igår var det julafton då, hade en jätte bra julafton.
Först var vi hos Farmor med kusinerna. Då åt vi, gjorde paketkeken och delade ut några klappar.
Var väl lite segt men mysigt.
Sen åkte vi hem och kolla på Kalle, för mina kusiner skulle hem till deras mamma innan kalle.
Vi mös hemma framför Kalle. Sen åt vi lite smått och gott.
Efter det åkte vi hem till Familjen Liedner.
Där gjorde vi paketleken igen, badade tunna, spelade spel, åt varma mackor, åt ost och kex. mm .
Det var jätte mysigt där. Får se om vi kanske firar nyår där också!

Jag ska knäppa kort på lite saker som jag fått i julklapp och lägga ut här på bloggen från min mobil lite senare.

Just nu sitter jag och skriver på min nya dator. En acer, som min förra, fast bättre och den ser annorlunda ut.
Min förra var ju hur seg som helst och funkade inte. Så är väldigt glad för den. Kanske bloggar mer från datan då också!

Vid ett ska vi till våra kusiner för lite annandagjul mys och käka!

efter det ska jag vara med Madde, hon sover här inatt! Får se vad vi hittar på! ska ivarjefall bli myyy!

Nu ska jag kolla på sista avsnittet av julkalendern och sen gå upp och fixa mig.
Sen kanske kolla på Kung Fu Panda 2, som brorsan fick i present.


Har tyvärr inga bilder på datan, så tar en från FB.



En bild från rockkarusellen med Caroline Kronqvist.




Kom ihåg mig?