I wish I was stronger, and you was weaker.

Gókväll!
Jag har haft en mysig kväll med familjen.
Efter att Matilda åkt hem kollade vi på lite film och sen gjorde vi varma mackor och spelade lite spel.

nu har jag lagt mig i sängen. Ställde klocka på halv 8.

Såhär ser schemat för mig ut imorgon på estraden:

11.30- tävlingsklubben i disco. söndagar 16.00
13.00- tävlingsklubben i street. fredagar 18.00
13.30- jazz. 19.30.
14.00 tävlingsklubben disco singel eller par (vi kör par)
14.30 tävlingsklubben street singel eller par (vi kör par)
15.15 tävlingsklubben i grupp disco och street (vi kör discco)
+ utdelning av årets risingstar!

Kan säga att jag är väldigt taggad och ser värkligen fram emot det. Skit samma om jag gör bort mig då.

Men nu ska jag kolla på Elsas värld och sen blir det att krypa ner under täcket!

Pusss!!



Kom ihåg mig?