JUL lov

Andledningen till att jag skrev ''jul'' med stora bokstäver är för att det sägs att jullov ska byta namn till vintetlov, bara för att utlänska tycker att det är rasistiskt bara för att dom inte firar jul. Men flyttar man till Sverige får man väl förfan acceptera våra traditioner. Dom får väl kalla det var dom vill! Men jag tänker inte säga att jag ska öppna vinterklapparna, äta vinterskinka och fira vinterafton... haha.

jaja... idag var det sista skoldagen. Vi vann tyvärr inte dekorations tävlingen, fast att jag tyckte att dom som vann var klappkass och vi grymma! fusk... besviken!
Inte är jag nöjd med betygen heller...

Men är så sjukt roligt med loooooov!!
4 dagar kvar till julafton nu å.... längtar!


Efter skolan följde jag med matilda hem och nu sitter jag framför datan igen!

Imorgon ska jag sova lääänge!



urgullig bild på mig och alva! sakna !



bilder sen dagen kommer later!

Förmodligen så var dom ju inte klappkassa eftersom dom vann, dessutom så måste ni ju har varit jävligt mycke sämre som varken kom etta, tvåa eller trea :)

Ååhh så gulligaaa!




Kom ihåg mig?