Lite svar på frågestunden!

Matilda Melkersson:

vad är det bästa du vet? 
svar: hm.. svår fråga.. dansen,familj och vänner tror jag!

Vad tycker du om skolan?
svar: helt okej! finns ju dom dagarna man hatar skolan också! 

Är du kär?
svar nej..

Gillar du någon:
svar: gillar ju dig ja ! :*

om du fick en dag med mig vad skulle du göra då?
svar: Jag skulle göra något som vi aldrig skulle glömma!

Vad önskar du dig när du fyller år: inte så mycket.. lite dans saker kanske..mjukisdress..färga håret..pengar osv..

Love you too!


Madelne Åsberg:

Vad fick dig att börja i tävlingsgruppen?
svar: jadu.. började väl med att jag bara dansade och ville typ utveckla det, så provade att söka och kom med!

hur ofta stretchar du mer än på dansen? asså hemma?
svar: om jag ska vara helt ärlig så händer det typ aldrig. Har sagt till mig själv flera gånger att jag ska göra det en gång per dag.. men blir oftast en gånng per månad. ( 4 månader haha )

Hur länge har du dansat i huvudtaget?
svar: kommer inte ihåg... jag har tävlat i 2 år. innan det dansade jag i mixgrupper och jazz. och innan det balett.

Har du färgat ditt håt nått eller har du färgen ivanliga fall?
svar: nej har råttfärgat i vanliga fall. har färrgat det ljusare. men nu har jag världens utväxt som är typ svart.. snyggt..men har bestämt att jag ska önska mig i julklapp eller födelsedagspresent att färga håret, så det inte sliter så mycket.

vad gör du helst om du inte dansar?
svar: är med vänner eller myser med familjen.

love you too!


Linnea:

hur gammal var du när du började dansa? svarat på maddes fråga

vad är roligast disco/street?
svar: discooo !

hur ofta stetchar du ? svarat på maddes fråga

hur många timmar i veckan lägger du ner på din singel?
svar:svårt att säga.. men om man inte räknar med de vanliga träningarna kanske det är 2 timmar typ...

Kan du lägga upp film på din disco singel?
svar: har tyvärr inget på youtube. 

tack så mycket! kram1

Lollo:

Säger vilken linje jag ska välja sen när vi valt! kram :)








Kom ihåg mig?