Pappas dag idag.

Idag fyller min Pappa 41 år. Han börjar bli gamal och gråhårig nu... hhaha.
Han heter ivarjefall Fredrik Larsson. Han har en tvilling som heter Johan Larsson.
Så då fyller alltså han också år idag. Det är väldigt många som brukar komma fram till pappa och säga typ
''hej Johan... osv'' Hahaha. Han är ju van så han säger bara '' Det är nog min tvilling bror Johan du tror du pratar med''.

Men idag ska vi till Farmor för att äta och fira dom. Mys.
Får se om jag hinner träna efter det.

Skolan idag var ganska rolig faktist.
Film hela dagen och sen dansa på idrotten. (inte sån dans jag dansar då, utan jenka och massa shit ) men är roligt ändå fast man måste hålla händer och hoppsa runt i steg... hahahah..


Men gissa vem som fyller år imorgon då... kanske jag ?




En bild på födelsedags gubbarna. Skäggiga och fina..hmmm. Vågar inte lägga ut en bild när man ser hela ansiktet.


Har tappat läsare! varför ?



Kom ihåg mig?