sjutusenetthundratjugonio

Sitter framför datorn medans Matilda gör klart lite läxor. 
Sover här inatt igen, ingen av oss orkar sova själv.

Dagen idag började väl helt okej. Skoldagen var väl ungefär som alla andra skoldagar förutom att 
killarna var och simmade på förmiddagen.

Efter det kom mamma och hämtade mig och Matilda och sen åkte vi hem till Matilda.
När vi kom hit så käkade vi panskakor med sylt osv. 
Sen satt vi vid datorn ett tag. Sen vart båda så trötta så vi bestämde oss för att lägga oss under täcket och vila.
Då somnade båda från ungefär 5-7, hahaah!
Sen bakade vi kladdkaka. mumms!


Imorgon är det ju Fredag. Lång skoldag för att vara Fredag tycker jag, 20 över 3. åhhh...
Har julrevy sista 2 timmarna ( en show som ska vara lite rolig som vi har varje år )
alla har typ hoppat av så är 3 nior kvar, jag jennifer och matilda. Men det ska vi fixa ändå.

Hörs imorgon.


ett klipp ifrån förra årets julrevy



en kille från min klass, en ifrån 7:an och en från 9:an hahahaha! orkar inte. skrattat ihjäl mig ett 
antal gånger



Kom ihåg mig?