Vart är snön?

Jag undrar värkligen vart snön tog vägen ! Hade hoppats på lite snö till lucian, men vem vet... det kanske kommer.

I dag har jag haft en super mysig dag med melker ( matilda melkersson ).
Vi har bakat lussebullar och pepparkakor och pepparkakshus.
Har spenderat hela helgen med henne! en mys helg!

Tagga skolan imorgon då... njee..
Men på Tisdag går vi inte i skolan få då ska vi fixa till lucian och ska ha lucia för skolan. Ska bli riktigt roligt.. men är lote nervös eftersom att jag, Matilda och Jennifer ska sjunga "tänd ett ljus" själva. Men det går nog bra!

Nu sk jg kika på lite saker på mobilen och sen sk jag sova, om det går då.
Är inte så lätt när man var uppe till 4 igår..



Grattis Emma och Amanda som vann i sin klass på NM! ni är bäst mina stjärnor!!




Kom ihåg mig?