Det närmar sig

bara 2 dagar kvar till tävlingen nu. Den kommer att vara i halstahammar och vi kommer tävla i allt föruton street grupp. Det ska bli riktigt roligt faktist, läääängtar!
Jag lär gå upp jätte tidigt för jag lär krusa hela min tjocka hår, med min halv fungerande krustång... kul..
Aja.. har börjat packa litegrann nu. Imorgon ska jag och Jennifer limma på lite stenar på våran dräkt, så är dom helt klara också!


Igår mös vi med gruppen, Johanna ( hon som slutade i våran grupp pga att hon flyttade och började på en annan skola i en annan stad ) kom hem i en vecka, och då paxade vi en dag med henne!

Jag och Emma bakade tårta hela dagen och slog in presenten, hon fick en ram med foton på gruppen osv och en tårta med allt och ingenting i ! fast den vart riktigt god.

Vi käkade pizza, godis tårta, kollade skräckisar, pratade och bara mös!
Sen åkte vi hem på morgonen, usch och säga hejdå! :(
Vi saknar dig!



Men nu lär jag sova så att jag inte är allt för trött på Lördag, somande ändå 3 igår!

Bilder kommer i ett inlägg från mobilen strax!

Sv: Tack för frågorna, hihi!




Kom ihåg mig?