Frågestund.

Jag sätter igång med en liten frågestund!

Ni får fråga vad ni vill, så svarar jag på de vettiga frågorna på söndag!

sätt igång att fråga i detta inlägg!



bilden tagen från google !

Hur gammal var du när du började dansa?

Vad är roligast disco/street?

Hur ofta och hur stretchar du?

Hur många timmar i veckan lägger du ner på din singel?

Kan du lägga upp nån film från din discosingel ?

Fin blogg förresten! Kram :)

hej min fina tjej <3



Vad fick dig att börja i tävlingsgruppen?

hur ofta stretchar du mer än på dansen? asså hemma?

Hur länge har du dansat över huvudtaget?

Har du färgat ditt hår nått eller har du den färgen i vanliga fall?

vad gör du helst om du inte dansar?



loveuuu <3

Vad är det bästa du vet?

tycker du om skolan?

är du kär?

gillar du någon?

om du fick en dag med mig vad skulle du vilja göra då?

vad önskar du dig när du fyller år?



Lite frågor :) love you

hej!



Vilken linje funderar du på att välja till gymnasiet? Om du inte vet säkert, vilken är du mest sugen på nu?

Kram!




Kom ihåg mig?