The day after The day before this day

HoHo!

Idag gick vi bara till lunch i skolan, gick till 10 över 12. jätte härligt!
Efter skolan åkte jag hem och åt och packade danskläder.
Sen 10 över 3 åkte jag med bussen till stan, var på friträning från halv4 till halv5.
Tränade lite street till SM (singel). Har inte tränat par på jätte länge så får se hur det blir med de..

Sen efter friträningen stannade jag kvar och var med småttisarna, körde lite uppvärmning mm.
Sen hade jag någon till grupp, och sen var jag med i tävlingsgruppen för dom lite mindre! riktiga discobruttor!
Dom var jätte duktiga ivarjefall. Hade som en extra dag på praoen! sen kom jag hem vid 9 och käkade och sen
bums i säng!

Imorgon går vi också till 10 över 12! Sen vid 1 har jag utväcklingssamtal, sen ska jag nog ta det lungt!




Kom ihåg mig?