VECKANS BLOGG!




Kör på en veckans blogg!

Skriv bara jag är med i DETTA inlägg!
Så lottar jag ut 3 vinnare!
Du får en länkning i ett inlägg på min blogg och en länkning som alltid kommer finnas under texten länkar på sidan av min blogg!

Det måste vara över 5 som är med, annars struntar jag i det!
Det avslutas på Fredag!

JAG ÄR MED :D

Jag är med! :)

jag är med :)

jag är med!! =D

jag är med :)

jag är med :)

hejj :D Skulle vara jättesnällt om du kunde gå in på min blogg och kommentera den filmen jag och mina kompisar gjorde till ett arbete om fantasy där det bl.a finns jättecoola effekter och som vi fick MVG på, tack :D!

Jag är med! Skulle vara roligt om min nystartade blogg blev länkad! KRAM

Jag är med! <3

Jag är med!:D

jag är med!

J

Tävla gärna i min blogg om du har tråkigt =)

gott folk var med och tävla!! visa stort intresse så har ni lätt o vinna! fina vinster, korsörhänge och earcuf! KRAM

Jag är med :)

Jag är med! :)



Fin blogg!

meeed!!

jag är med :)




Kom ihåg mig?