HOCKEY MED SKOLAN!

Kom nyss hem! har varit på hockey med skolan. Jag gick med Matilda,Jennifer,AmandaT och AmandaA.
Brynäs förslorade med 2-3 mot skellefteå! lite trökigt då.. inte för jag bryr mig sådär jätte mycket, men är ju alltid roligt om dom skulle vinna.
I paouserna gick vi och köpte godis och lite sånt.
Sen kom pappa och hämta mig,jennifer,matidla och Amanda och sjussade hem oss!

Skolan idag sög. Jag var jätte trött och så glömde jag prov sakerna i skolan igen så kan inte plugga!
Imorgon är det lång och tråkig dag. Efter det ska jag försöka ta tag i det här pluggandet till No provet på Lördag!

Nu ska jag kolla på teve, sen ska jag krypa ner i min sköna säng!


Svar till Anonym:

Grymt bra dansat

SV: tack så mycket!

Som sagt är det alltid roligast när ni skriver ut namnen!


Skulle hämst gärna vilja få fler kommentarer och ideer om vad ni vill läsa mer om i min blogg!


du suger på svenska. snälla sluta särskriva tack

jenny: tjuri tjej..




Kom ihåg mig?