Jag vill inte att du ska säga att du ångrar dig, jag vill att du ska ångra dig!

Hej,

dagen har varit helt okej. Hyfsat kort dag ändå.
Väldigt härligt. Efter skolan åkte vi buss ner till uddans och tränade, tränade mest par och grupp.
Fick inte plats så bra så vi flummade mest!

När jag kom hem fixade mamma lite makaroner, ägg och mozzarella* till mig, väldigt mummsigt måste jag säga.


Längtar som 17 tills den 29:de!
då ska vi tävla i stockholm med gruppen i street! det kommer vara med grupper som är sjukt bra och som har tävlat jätte länge efter som det inte finns någon A:klass och B:klass i street. ( när man börjar dansa grupp börjar man i b-klass och sen när man fått 3 prickar tror jag det är, så kommer man till a-klass, detta gäller ändast disco ) Men vi kommer också vara grymma såklart!
Men vi kommer ivarejefall ha suuuper roligt!
Tror vi ska hitta på något i helgen också!



Ni är så himla underbara tjejer, ni gör mina dagar fabulousa!
Sakanar vår Johanna !!


vackrast!

Nu ska jag kika på modelljakten!



Kom ihåg mig?