Men ser det ut som om jag lackar? Nej. Mer som om jag tackar dej

Helu!
Ligger just nu i min sköna säng och håller nästan på att somna. Är väldigt slö och trött.

Efter skolan idag följde jag med matilda till ungdomsmottagningen, gick på 3 min.
Sen kikade vi runt lite på stan.
Efter det åkte vi hem till Matilda. vi käkade lite popcorn och satt vid datan, sen köpte hennes
mamma en pizza som vi delade på hahaha ! gött!
Liten stund efter kom pappa och hämtade mig och jag åkte hem och försökte plugga lite.

Imorgon ska vi ha orientering i skolan, vi ska springa 8 km med 14 kontroller mitt ute i skogen. Har från halv 9:e till typ 11 kanske, på oss. Säger bara lycka till Matilda och Sara.
Också har vi vanlig skoldsag efter det, segt!

Efter skolan åker jag ner och fritränar på uddans. Efter det jazzar jag! sen hem och sova.
Ska bli riktigt roligt. Mina Torsdagar brukar se ganska lika ut. Men jag älskar dom!!



Kul att det är typ 0 gradigt ute!



Förästen! jag har glömt och visa min vinterjacka för året! köpte den för nån månad sen.

Skit snygg jacka!




Kom ihåg mig?