PUHH..

hann med bussen!
är påväg till dansen. ska fri träna.
när jag skriver fri träna, då menar jag att jag åker in på uddans och träna på mitt program, om ni undra.
efter det går väl vi ner på stan och köper nått att äta, och sen iväg upp på jazz. på jazzen dansar vi till heavy in your arm med florence och vouge med madonna! är jätte roligt, kan försöka lägga ut på nått klipp där jag dansar jazz nån gång!


i dom tidigare inläggen berättade jag om att sk hade orientering med skolan i hemlingby idag. och ja det hade vi.
jag och matilda kom dit till halv 9. vi hittade 2:an väldigt snabbt, men sen när vi kom till 1:an yrade vi ett bra tag! sen fllöt det på ända till 13... då sprang vi åt alla håll, och sen efter typ 40 min yrande hittade vi den, och då visade det sig att vi hade gått rätt från början .. kul.. men aja thats life!
det tog ungefär 2 h och en kvart! och vi hittade alla! så är riktigt nöjd över oss, vi skrek när vi kom till sista kontrollen hahah..

hade tre lektioner efter det, körde på osminkat!

nu ska jag kliva av bussen! vi hörs säker ikväll !



vårat NO arbete... fint!




Kom ihåg mig?