Svar på frågestunden!

Vad ska du gå för linje på gymnasiet tror du? :)
SV: Jag har mina aningar, men vet inte säkert så väntar med att svara på den ! :)

Får du månadspeng och isf hur mycket? :)
SV: jag får 500 i månaden :)

Hur mycket tid lägger du ner på dansen varje vecka?
SV:Kanske ungefär 9h ! :)

Hur länge har du dansat?
SV: Har dansat jätte länge, men kanske i 6 år, men nej.. vet inte! haha!
 
Vilket är roligast, Jazz, street eller disco?
SV: Hmm.. måste nog säga att disco är roligast att tävla i ivarjefall! Men street är också grymt roligt! Och jazz! fast det tävlar man ju inte i, men man lär sig så mycket teknik och jag älskar jazz och balett aktiga saker!

Hur många läsare har du på ett ungefär per dag?
SV: har aldrig fattat hur man kollar det! men är väl inte så jätte många!


HJÄLP MIG! VARFÖR ÄR MENYN LÄNGST NER PÅ BLOGGEN! SNÄLLA HJÄLP !!!!



Kom ihåg mig?