Tävling i Västerås!

Godmorgon! Vaknade ungefär 12 idag.. dåligt trött jag är!
Kom hem typ halv 9 igår, duschade, kollade lite på teve och sen gick jag o la mig!

Kan ju berätta om gårdagen!

 Den började med att jag klev upp kvart i 4. Krusade håret, sminkade mig, klädde på mig myskläder osv! sen åkte vi till en mack och väntade på bussen. Vi åkte halv 6 hemmifrån. Bussen skulle komma 10 över men den kom 25 över, så fick stå där o frysa jätte länge, kul när det är typ 1 grad ute! Aja.. vi åkte buss med söderhamn till arenan i västerås. Stod och frös lite till, sen fick vi komma in! och vi fixa de oss och sånt!
Vi dansade halv 11 ungefär! ( när jag skriver vi menar jag mig,jennifer och emma eftersom vi alla dansar samtidigt )

Resultatet för mig i singel vart en bronsh pokal i handen och en 3:e plasering+ 1 prick! en prick kvar till star nu! riktigt nöjd faktist!
I par fick vi 3 kryss första gången vi dansade! känndes ganska bra då också! Sen i semi gick det mindre bra, vi typ krockade med alla och tappade bort oss och så! men vi är nöjd eftersom vi inte har hunnit träna typ något innan eftersom jennifer varit sjuk.. vi kom 8:a av 22!
Dagen har varit sjukt rolig! på hem vägen stannade vi på donken och käka ! mums!

ett stort grattis till min emma som kom upp i star idag! hon är såååå duktig! och syrrans hennes som kom 6:a första gången i star! Dom systrarna är grymma!

Nu ska jag snart iväg på disco träning! vi hörs efter de! puss!

image descriptionimage description
fick zebran idag!

Grymt bra dansat




Kom ihåg mig?