Dans Dance Danse Tassia

Hade som sagt lite sovmorgn till halv 11 idag, skönt.
Chillade lite på morgonen och sen följde jag med mammsen och handlade.
Efter det vidare till Vasaskolan. Känndes skönt när man kom in och så att man kännde nån!!
Var ju nervös hahah!
Vi började ivarjefall att titta på 1:orna, kännde igen några där också. sen åt vi. Sen fick vi prova på modern dans och balett, jätte roligt. Sen visade 3:orna upp lite!
Är säker på att jag vill gå där nu, värkar jätte bra!!

Efter det vart det hem och käka och säga grattis till bror. Sen gå till bussen och åka iväg till norra för 2 timmars friträning, kuuuuuuul!!!

Imorgon är det vanlig skoldag igen, bajs.
Efter det har jag bestämt mig för att städa i rummet lite och sen på kvällen när matchen är jazzar jag på uddans!


Nu ska jag kolla på bigbrother och käka en apelsin och lite godis heheh. Hungrig igen ju efter kvällsfikat. BRA!




Kom ihåg mig?