Måndag idag. jepp.

Kom nyss hem från träningen. Gick riktigt bra hahhahah. Blev mest flumm med Emma och Amanda som vanligt..
Nejdå men vi körde våran fina påhittade uppvärmining och dansade lite och sånt.

Skolan gick bra också, kollade på en jätte bra teater om knark och alkohol och sånt. Börja nästan grina ju. En som var med i teatern hade bl.a. förlorat sin bästa vän pga heroin. Så ungdomar TÄNK vad ni vill göra med erat liv och våga stå emot grupptrycket. jajamen.

Nu har jag nyss ätit och ska snart iväg på träning al la grupo!
WIE!!

Har tänkt på att jag skriver typ samma sak varje måndag, tisdag.. osv. Ni måste kunna hur mina dagar ser ut hahaha.

Kommer hem runt halv 10 så kanske slänger in ett inlägg då också, ha det bra fram till dess mina underbara läsare puss!



Inte mitt glas då, drev med daddis. cool.




Kom ihåg mig?