- Don't you worry child -

Halloj!
Har inte gjort så mycket idag. Har gått i skolan då, tyckte faktiskt att det var lite roligare idag, känns som att det blir bättre och bättre! fick först prova på teater på förmiddage...asså jag kan verkligen ite vara seriös när det gäller sånt där, typ lossas (eller hur det stavas) att man håller i saker och att man är på massa platser. så ja får mina skrattanfall. Och dom flesta går ju verkligen i för det också, försöker ju men det går liksom inte.. hehe men lite kul var det ivarjefall lär jag erkänna! sen på eftermiddagen fick vi prova på att dansa lite smått, jätte kul!

Sen när jag kom hem har ja ätit och sen åkte jag hem till Josefine som fyllde 17 år idag, graaattis igen!

Kan visa en dagens outfit. hade smink på mig i skolan, men hann ta bort det innan jag knäpte dom.



Kom ihåg mig?