äntligen 16!

Fyllde år i Lördags som sagt och tänkte berätta lite vad jag fick och vad jag hade för mig, då och i helgen
I Fredags fylle pappa och min farbror Johan år så då var vi och åt hos farmor.
I Lördags blev jag firad av familjen och familjen Liedner kom. Sen på kvällen kom tjejerna från min grupp hit och firade mig. Emma sov över också, så vi kollade på film och mös lite.
På Söndagen kom all släktingar och firade mig och sen på kvällen gick jag på "the hobbit" med danstjejerna i klassen!

Så min helg har varit väldigt mysig, med härliga människor, tack för det!!



hhaahha fyyfan, ignorera bilder då jag blåser ut ljusen!


har inte önskar mig någonting och mamma hittade massa bra saker ändå, taaack!!
bara att skriva ny önskelista till jul då!

Grattis i efterskott! :)

Svar: tack!!! :)
Sara Larsson




Kom ihåg mig?