Julafton

har inte bloggat sen julafton, har aft fullt upp med släkten och sånt där. Men tänkte visa vad jag fått i julklapp och om min julaftonn.

Jag firade jul hemma hos mina kusiner. Vi hade det jätte mysigt, åt god mat, kollade på kalle, öppnade klappar och allt såntdär som man gör på jul. Slutade med att vi satt och spelade rappakalja 3 på natten... så vi sov över hos kussarna.

 

Lite bilder från julafton



Det här är vad jag vann i 10 kr paketleken.

från höger
1.parfym
2.ett paket tofsar
3.godis
4.ansiktsmasker
5.hårmask


Här är vad jag fick i julklapp, tror jag fick med typ allt.

pyamas
tofflor
halsduk
godis
glitter
nagellack
nagelfix
handduk
justin biebers parfym someday
rakapparat
halsband
tröjor
500 kr på stockholms beauty
300 kr på valbo
1000 kr av farmor
1000 kr av mormor
strumpor,trisslott (vann 60 kr),pengar och godis av faster
sen ska jag åka till stockholm på Onsdag och shoppa massa, så det var ju också som en present
klossen har min bror gjort på träslöjden, gulluge

Jätte nöjd med min julafton, och tack för alla fina presenter!







Kom ihåg mig?