Nordic Open Disco Championship

 
Hallå!! har inte skrivit någoting om hur det gick på NM så tänkte göra det nudå!
Vi åkte dit på Lördag morgon och kom hem på Söndag kväll, sov på scandic under natten. På kvällen käkade vi på pizza hub med Emma och Amandas familj och jag, mamma, Ida, Amada och Jennifer då. Fick gratis glass bara för att vi var så snygga och hade matkrig.. var ganska trötta den kvällen!

Tävlingen var jättebra ordnad med jätte bra musik tycker jag ivarjefall!
På lördagen dansade jag singel och det gick jätte bra. Blev 10:a bäst i norden, jättenöjd, för jag dansade mot championdansare som är galet bra och det var bara championdansare som kom bättre än mig. Så blev 7:a bäst av svenskarna! I paren vart vi 9:a, är nöjd eftersom vi kände att det inte gick superbra och alla paren som var med var grymma!

Grym helg och grym tävling!
ser fram emot nästa termin nu och hoppas att den blir ännu ännu bättre än vad denhär terminen varit!!
Nu är det bara att längta efter dansen då... hur ska jag klara mig???
 




Kommer en film sen också! kommer nog inte lägga upp när jag dansar 2 och 2, för det var inte min bästa gång då direkt, gjorde massa fel pluss att jag dansade mot hon som kom 2:a och är sjuktbra!! hhahaha

hej från hörnet! hahaha

Svar: haahhahhahah
Sara Larsson

Du är sååååååååå bra:):).




Kom ihåg mig?