Rising Star

Längsen. Har tänkt blogga om helgen och så men har inte orkat.
Men idag har jag bara varit i skolan i en timme så har gott om tid.
Kom hem från skolan vid 10 och har kollat på massa film och bara myst, var väldigt behövdligt. Har ätit massa och duschat och sånt där. Nu är det bara plugget kvar då...


Jaja, igår hade jag uppvisning på estraden. Från 11 till 3 ungefär. Fast dansade bara i några minuter då.
Hade både discogrupp,disco par, disco korougrafin, street korougrafin, street par och jazzen. Gick väl sådär haha.
Men jag blev utsedd till årets Rising Star tillsammans med Frida Söderman. Det är ett pris som delas ut varje år till någon som har synts lite extra och som tränar hårt, är possitiv, bra resutat osv. Så är jätte tacksam för alla som röstat på mig!! Jätte glad!! 

Lägger ut lite bilder nu, men kommer säker mer filmer och bilder sen!


skitful bild men den får duga, hoppas det kommer ut fler bilder på facebook snart som man kan sno

Va kul! Grattis!




Kom ihåg mig?