Barbie Gril

Goooodmorning readers!


Fick ett väldigt mäsrkligt röstmeddelande där en tant sa att hon behövde henneshem hjälp och att hon vile att hemhjälpen skulle komma, hon sa det säkert 4 gånger. Sen berättade hon vart hon bodde och så. Sen glömde hon lägga på så hon satt och småprata med hennes man... orkar inte.. HAHA..

Jaja. Igår var jag på träning på norra gymnastikhuset. Körde fysträning med Emma och lite denice, med Emmas pappa Calle hahaha..Jobbigt! Sen dansade jag lite också. När jag kom hem blev det självklart big brother! Hittills tycker jag att det var roligare personer med förra året, men hoppas att det blir minst lika roligt i år.

Idag är det vanlig skola, lång och trökig dag. Efter det måste jag hem och plugga och packa till tävlingen på Lördag!! Sen klockan halv 8 är det jazz på schemat! wieee! älskaaaa!!

Imorgon är det sportlov också! YES. 6 dagar kvar nu och då sitter vi på ett tåg påväg till stockholm!! Längtar så!!



en bild från lucia förra året!
En bild från åre förra året!saknar!!

sariiis, va med i min fototävling lite längre ner i min blogg!



pleeease <3



puss påla! får ta och ses nån dag på lovet! loveu <3




Kom ihåg mig?