Helgen är nu över...

Hej, det var ett tag sen!

Nu är det slut på helgen och slut på Söndagen. Trökigt! Men man får bita ihop!

Ungefär såhär har min helg sätt ut

Fredag: Skola, sen var jag en stund med Matilda och sen street träning. Efter det sov Matilda hos mig och vi kollade på film och åt gotta.

Lördag: Gruppträning, hem och äta och sånt och sen åkte jag till Matilda och badade tunna med hennes päron och myste!

Söndag: Kollade disney Channel hela morgonen med Matilda och sen åkte jag hem och åt och sen vidare till uddans för disco träningen. Jobbigt pass men skit roligt! Sen när jag kom hem har jag bara mysigt med familjen. Åt även bröd som mammsen bakade mums!

Min helg har varit jätte bra! riktigt mysig och massa träning!

Imorgon efter skolan ska jag och Jennifer ner och träna och sen köpa tröja till street par.
Efter det blir det gruppträning. Kan behövas efter allt kaos!!


två vackra damer! ( ser ut som att jag inte har nå hår.. )




Kom ihåg mig?