Live Love Dance

Godkväll folk!
Kom ganska så nyss hem från träningen, som var från 6-8. Har bara hunnit duschat och ätit.
Friträningen var jätte rolig och gik bra! loveit, man blir så himla glad av att dansa!

Skolan idag var väl helt okej förutom att engelska provet inte gick så bra.. hah..

Skulle göra ett inlägg imorse men det kom aldrig upp. På dagens outfit och sånt ! Så lägger upp dagens outfit och alla hjärtansdag present nu ist!

Imorgon är det jazz! längtar!!


Nu är det inte långt kvar till Avicii! två veckor typ!!
Vi kommer åka tåg dit på onsdagen och vi kommer sova hos matildas kusiner. Kommer hem på Söndag!
Åå vad roligt vi kommer ha det!! längtar sååå!!


image description
image descriptionimage description

mjukisar och utan smink idag! Bästa som finns!

Grodan och choklade fick jag av mor ( kanske far ) hahha! mamma köpte det tror jag!
Men jätte gulligt! älskar dig mammsen!

Sen av matilda fick jag ett jätte gulligt kort där det stod lite saker och att vi skulle gå på bio någon dag.
Av mig fick hon ett hjärthalsband som man kunde öppna och sätte ett litet foto i.
Vi mös på stan och fikade och köpte godis och kollade på Adam och Eva, på vår alla hjärtansdag! mys!

Hejsan!



Svara gärna på min fråga i bloggen "vad har/ska du göra under sportlovet?" Skulle vara intressant att veta :D




Kom ihåg mig?