Tävling i Halstahammar!

Godmorgon eller vad säger man?

Jag vaknade runt 9 ivarjefall. Har suttit och slöat framför teven hela dagen, är helt slut.

Men igår var det tävling i halstahammar i nibble hallen.
Tävlingen var skit rolig och den slutade med ganska bra resultat.

Street singel: kom 7:a, inte sådär super nöjd. Men är nöjd att jag gick vidare till final!
Street par: dom 3:a, men fick ingen prick, skulle fått det om vi kom 2:a!
Disco par: DÄR VANN VI FÖRSTA GULD TÄVLINGEN! sjukt nöjd!
Disco grupp: kom vi 5:a av 6:a, lite besviken, tyckte vi var bättre än så.
Körde inte disco singel pga att det bara är upp till guld som tävlar och jag är i star, som jag skrev igår.

Nu ä det bara att peppa till Katrineholm om två veckor! WIEHO!


Filmer komme denna vecka!!

lite bilder kommer idag.

Jag tror det bara var 1:an som fick prick :)




Kom ihåg mig?