Tävlingen i Katrineholm!

Hej mina läsare!
Nu är jag tillbaka igen, för vart ett litet uppehåll nu pga att det varit väldigt mycket nu.
Kan ju berätta om lite vad som hänt medans jag inte bloggat något.
Som tillexempelt Disco tävlingen i Katrineholm.

Kan börja med att säga att det var en sjukt rolig tävling.
Hade jätte skoj. Men var galet trött. Kanske för att jag vaknade kvart i 3 och kom hem 12..
Dagen började ivarjefall med disco singel då jag andvände min nya dräkt för första gången. Det gick väl bra för mig. Gick vidare två gånger och åkte ut den tredje gången och fick en 14:de plats av 60 stycken. Är väldigt nöjd, var ju min andra star tävling bara. I par kom vi på tredjeplasering, är nöjd där också, har bara en prick kvar till star nu också! Snacka om att man var övertrött i bilen hem, helt konstig... 4 timmars bilresa hem och dit också..

Här kommer massa bilder sen Lördags.



Där var dom.

I söndag hade jag discoträning och i Måndags var jag på Borlängebad med Matilda, mamma, bror och hans kompis.
Hade skit kul.
Idag har jag varit med Matilda och kom nyss hem ifrån firissan nu. Var och färgade utväxten och klippte mig, bild kommer sen.

Ikväll sover Matilda här, vi ska kolla på BB mm, och imorgon drar vi till huvudstaden i 5 dagar och sover hos hennes kusse. Kommer göra massa kul och sen blire ju avicii också!!! LÄNGTAR!




Kom ihåg mig?