Varför är Måndagen så långt ifrån Fredagen, men Fredagen så nära Måndagen?

Var ett bra tag sen nu!
Har inte haft tid att blogga. Varit ganska mycket nu.

Kan ju berätta om min helg, brukar bli så.

Fredag: Hade jag street träning och sen sov Matilda här.
Lördag: Kände mig sjuk när jag vaknade med gick på gruppträningen ändå (ibland är jag bara för smart) Efter det åkte jag hem till Matilda och mös, vi bada tunna och käka gott.
Söndag: Kände mig lite hängig men gick på disco träningen ändå (ännu smartare) NEJ!
Men aja, roligt var det ivarjefall!
Sen kom Matilda hit och kollade Big Brother premiären med mig, vi köpte en fet Ben och Jerrys var! åh vad gooooott!!Älskar det programet!! Sen sov hon här söndag till Måndag. Och ja. Måndagen var otroligt seg usch! Efter skolan åkte jag på friträning ivarjefall, och nu sitter jag uppe i min säng ny duschad. Kanske borde plugga har 3 prov och en inlämning denna vecka, orkar inte det heller.

Ja det var en kort verition* av min vecka. Mycket träning och Matilda som sagt! tummet upp !

Nu ska jag kolla på teve och äta något och sen är det bara och vänta på BB!

Puss!

saknar jag med, haha jag skrattar åt den så himla gullig! <3




Kom ihåg mig?