FRÅGESTUND

Kör på en frågestund like everyone else!

* jag säger till när den är slut
* fråga vad du vill
* fråga helst med namn*fråga i detta inlägg

Fråga på!



1. Vad har du för färg på tandborsten?

2. Hur många kuddar har du när du sover?

3. Vilken är din favorit serie?

4. Vilken dansstil är roligast tycker du?

5. Vilka tävlar du i?

Kan du lägga ut ditt favorit klädesplagg? :)

Vilken är din favoritglass? :D

Gör du din heder själv? :)

1. när började du dansa? :)

2. blire dans på vasa till hösten? :D

3. vad vill du bli när du blir stor?

4. är du bra på å laga mat? ;)

5. har du nåra syskon?

kraamis

älskar du mig?<3

kan du visa ditt smink.?

tyckker du att du är snälll? hehe såklart du är

vad är din favoritmat?

hade du bra betyg i år? hehe

1. hur mår du?

2. vad heter du i mellan namn?

3. minns du allt i somras? haha

4. vad tycker du om min blogg? :)

5. är jag ful i dina ögon?

6. hur låter min röst? :o

7. snarkar/pratar du i sömn?

8. vad är ditt favorit godis?

9. om du fick välja mellan en kille som hade magrutor fast gäddhäng på armarna eller en kille som hade ölkagge men med vältränade armar , vilken skulle du välja? :D

10. hur ser din drömkille ut?



hahahahahaha!!

Vilken linje ska du gå på gymnasiet?

Tycker du att det har varit tråkigt att gå på källmur?

Kan du spela något instrument?



haha dåliga frågor men :):)

1. hur länge har du dansat?

2. har du några fler intressen?

3. vad är din favvo maträtt?

4. har du en egen "riktig" kamera (typ system)?

5. har du hållit på med någon mer sport än dans?



:)

Vilken skola & linje ska du välja? :)




Kom ihåg mig?