Mys hemma.

Hej läsare.
Kom nyss hem, har varit och handlat mat med familjen.
Sov hos Matilda inatt. Skulle egentligen till stan men vi vaknade 2 och stan stängde 4. HAHA kollade på hockey till 5... satt var skapligt. Låter som jag är jätte intresserad och nej det är jag inte, men är roligt att kolla när det gäller sitt egna land!
Åkte hem ifrån Matilda vid 4 idag ivarjefall.

Ikväll ska jag bara vara hemma och mysa med familjen, det var ett tag sen sist, har varit med matilda hela lovet typ. Vi ska snart käka lövbiff och klyftpotatis.


Imorgon ska min familj och emmas familj bowla, ska bli jätte roligt värkligen!
Efter det kommer tjejerna madde,linnea och emma hit för lite mys!! åhh längtar efter er! ni är bäst!

Sen på söndag och måndag ska jag vara med matilda igen. Blir att gå på stan mm. och göra det bästa av det lilla lov som är kvar.

ungefär 3 dagar kvar tills skolan börjar nu. Känns sådär!
Fast jo lite kul är det ju.

Kommer försöka hinna ändra min header, svara på frågestunden och lägga in filmklipp sen estraden idag.


Ha en fortsatt trevlig kväll!




Kom ihåg mig?