Sammanfattning av min helg!

Hej bloggen!

Var ett litet tag sedan sist. Har inte haft tid att bloggat.
Jag kan berätta lite kort om min helg.

I Fredags hade jag en jobbig och rolig streetlektion med Hanna. Första för terminen. Då körde vi myket styrka och sen fortsatte vi på dansen som vi gjord på uppstartslägret. Sen parade vi ihop oss 2 och 2 och ska sedan tävla med den om den som gör dansen bäst och lika! Får se hur det går för mig och Amanda Johansson!!

Sen på kvällen mös jag och Matilda!

På Lördagen vaknade jag tidigt hos Matilda. Då for vi iväg till lager 157 med hennes familj. Hittade innget, bara ett par strumpor. Men det var jätte roligt ivarjefall. På hemvägen stannade vi och käkade donken. Sen på kvällen käkade vi gotta och kollade på gladiatorerna.

Idag så vaknade jag också med Matilda, vaknade runt 11. Vi gick upp och åt frukost och sånt där. Sen vid halv 4 åkte jag iväg på discoträning med Bella. Gryymt rolig lektion med Gryymt jobbig! Kommer kännas skönt i kroppen imorgon! Efter träningen hade mamma bakat valnötsbröd, så jag käkade det och lite till.. sen kollade vi på Wallander och så skulle jag plugga musik men sparar det till imorgon ahahahha.. prov på tisdag och kan inget... kul..


Ungefär så såg min helg ut då!
Nu ska jag kolla på nån fiiilm tror jag!

Goodnight!!




Kom ihåg mig?