Svar på Frågestunden

Postat av: sara

1. Vad har du för färg på tandborsten?
2. Hur många kuddar har du när du sover?
3. Vilken är din favorit serie?
4. Vilken dansstil är roligast tycker du?
5. Vilka tävlar du i?

1: röd
2: haha 8
3: so you think you can dance (om det är en serie)
4: disco och tävla i. Men jazz är sjukt roligt att dansa. älskar street också. Men om jag måste välja blir det DISCO.
5:disco och street.

URL: http://forsbergsara.blogg.se/

Postat av: Alexandra Lindström

1. Kan du lägga ut ditt favorit klädesplagg? :)
2. Vilken är din favoritglass? :D
3. Gör du din heder själv? :)


1:ja det kan jag, om jag har något...
2: soleroooo
3:ja det gör jag.
Postat av: vickan noren

1. när började du dansa? :)
2. blire dans på vasa till hösten? :D
3. vad vill du bli när du blir stor?
4. är du bra på å laga mat? ;)
5. har du nåra syskon?
kraamis

1: hmm.. den frågan är alltid lika svår. För jag kommer inte ihåg. men kanske sen jag var 9. vet inte.hehe
2: Ja som det ser ut nu.
3: Skulle vilja vara dansare bakom nån kändis eller kanske danslärare.
4: gör det inte så ofta, men helt okej.
5:ja jag har en bror som är 10, han heter Oscar.
Kraaam

Postat av: emma du vet

1. älskar du mig?<3
2. kan du visa ditt smink.?
3. tyckker du att du är snälll? hehe såklart du är
4. vad är din favoritmat?
5. hade du bra betyg i år? hehe

1: vem emma när det? johansson? isåfall, klar jag älskar dig gumman!
2: ja kan säkert göra ett inlägg om det imorgon.
3: Hoppas folk tycker det. För jag tycker inte att jag är dum. Försöker vara så snäll som möjligt.
4: tacos trorjag.
5: mina betyg var okej enligt mig, jag hade hoppats på bättre. men är bara att kämpa ännu mer nästa år och höja de betyg jag vill.

Postat av: kajsaaa

1. hur mår du?
2. vad heter du i mellan namn?
3. minns du allt i somras? haha
4. vad tycker du om min blogg? :)
5. är jag ful i dina ögon?
6. hur låter min röst? :o
7. snarkar/pratar du i sömn?
8. vad är ditt favorit godis?
9. om du fick välja mellan en kille som hade magrutor fast gäddhäng på armarna eller en kille som hade ölkagge men med vältränade armar , vilken skulle du välja? :D
10. hur ser din drömkille ut?

hahahahahaha!!

1: jag mår toppen, dudå?
2: jag heter alexandra i mellannamn.
3: klart jag gör, saknar det! det måste vi göra om!!!
4: jag tycker att den är super!
5: I mina ögon  är du en super fin tjej! skulle göra väligt mycket för att få se ut som dig Kajsa.
6: Din röst är nå grymt bra, tror du kommer gå långt på den. Avis!
7: nej det tror jag inte, har gnisslat tänder i sömnen förr bara.
8: favorit godis.. hm.. gillar typ alla godisar.
9: hahahhahahah då skulle jag nog välja en kille som hade magrutor fast gäddhäng hahahha.
10: vet ej, snygg hehehe!


URL: http://kajsaeliassonn.blogg.se/
Postat av: josefine

Vilken linje ska du gå på gymnasiet?
Tycker du att det har varit tråkigt att gå på källmur?
Kan du spela något instrument?

haha dåliga frågor men :):)

1: inte riktigt bestämt än.
2: nja både och, men inte tråkigt!
3: haha nej, kan kanske en lår på piano...
 
URL: http://josefinespjuth.blogg.se/
Postat av: jessica

1. hur länge har du dansat?
2. har du några fler intressen?
3. vad är din favvo maträtt?
4. har du en egen "riktig" kamera (typ system)?
5. har du hållit på med någon mer sport än dans?

:)

1: sen jag kanske var 9, vet ej.
2: nej just DANCE!
3: tacos kanske.
4: nope har ingen egen kamera
5: ja klättring, fotboll,  tror det bara är dom.
:)

 
Postat av: Ruchira

Vilken skola & linje ska du välja? :)


svar: inte bestämt, men har funderat på estet dans linjen på vasa. :)
 
URL: http://ruchira.blogg.se/


tack för alla frågorna, här har ni era svar!

okeej låter niiiice!! :D

å hoppas du börjar på vasa! :D



ha de bra, kramis




Kom ihåg mig?