Trött och Sliten

Sitter/Ligger i sängen och drar just nu. Är så himla trött och slö. Usch vill inte upp imorgon. Önskar att jag kunde skippa en dag och bara sova jätte länge och bara slöa framför teven. Men såklart är det bara i mina tankar och drömmar. . . .

Idag efter skolan åkte jag ner på friträning. Tränade lite på programet, lite på danserna vi fått lära oss, stretcha, tränade hopp och gymnastiska saker. Skit rolig friträning.

När jag kom hem slöade jag bara, känns som att det var längesen sist. Är ganska slliten efter min förkylning som fortfarande inte har gått bort. Så smart som jag är så tränar jag ändå.

Imorgon ska jag ivarjefall gå i skolan. Sen ska jag hem till Matilda och kika klart på filmerna vi hyrde och lite sånt.
mysigt! längtar till det. Men inte skolan då! BLÄ!

Nu ska jag sätta på sex and the city tror jag. Om jag orkar då.




Kom ihåg mig?