Every little step

 Hallå! Känns som att klockan värklien borde vara med nu. Vaknade runt kvart i 8 och kunde inte somna om men låg kvar i sängen till 9. Sen har jag hunnit med att äta frukost,kollat på teve, tagit en springtur runt rudan. Nu tänkte jag antingen sola lite eller städa mitt rum... hmm.. blir nog att kolla på teve.
Lite senare ska jag på stan med Amanda och kolla lite små detaljer till parkläderna. Efter det ska vi träna för sista gågen en timme. Efter det ska jag hem och duscha och packa det sista.  Börjar bli riktigt taggad nu!

Hoppas jag kommer kunna blogga när jag är borta, annars får någon järna blogga åt mig, men vet inte om det kommer behövas!

jag undrar om du har en ny partner och vem amanda vad heter hon i efternamn

Svar: Jag och Amanda Stööp kommer dansa par på street EM!
Sara Larsson




Kom ihåg mig?