HOME

Ja, nu är jag hemma i kalla Sverige igen. Skönt men ändå inte...saknar det redan.. fast var ändå skönt att komma hem.

Jag har ju inte bloggat på nästan 3 veckor nu, men Matilda har ju hjälpt mig lite, tack bästa!
Så därför tänkte jag skriva lite om min resa.

Resan började med att vi tog bile till mammas kusin och sov där i 2 nätter.

Eftter det åkte vi färja över till Danmark

och där stanade vi på hotell en natt.

sedan vidare till Tyskland och sov en natt.

där hälsade vi på mammas farmor, ful bild men aa...

sen vidare mot Italien

där sov vi i  2 nätter och hade det jätte härligt. förutom att jag brände mig och vart värkligen illröd och jag kundfe inte sola nåogot mer och hade ont på hela kroppen (bild kommer sen)

Sen åkte vi vidare mot SLOVENIEN! där väntade att brudar och familjerna.




minnena därifrån kommer jag ha med mig hela livet, vi hade det så himla roligt. saknar det och er!!
Sjävla EM tävlingen var skit kul, gick tyvärr inte så bra, men är så glad över att jag var med!
jag är nöjd med hur vi dansade ivarjefall! kan lägga ut film sen!


efter 5 dagar i slovenien åkte alla hem, men vi fortsatte vår semester till Kroatien för sol o bad



ja  lite random bilder från kroatien.

sen till Berlin e natt.


blir mer bilder sen.. men här har ni en liten uppdatering om resan... är så mycket bilder..




Kom ihåg mig?