Underbar helg med underbara vänner!

hej!! gud vad det var längesedans jag bloggade nu!
Har inte haft så mycket tid till att blogga under helge så passar på att blogga om hela helgen nu.

torsdags: var på stan och åt och köpte bikini med matilda (visar bikinin sen).
Efter det kom några tjejer från gruppen ner till stan för att köpa jordgubbar, 3 kg godis och vattenballonger. Efter det gick vi och tränade lite. Efter träningen gick vi hem till Amanda Stööp eftersom vi skulle tälta vid henne med danstjejerna (emma,amanda,linnea,madde,jennifer,johanna,amnanda och jag då). Vi hade det super mysigt och ''grillade'' korv och marsmallows, käkade gottta, spelade kubb, dunkade musik och bara hade det jätte mysigt. Sov högst 5 min den natten och det var ja inte ensam om hehe. Vid 6 på morgonen gick vi till donken i hesta eller vad det heter och åt där med nåra killar som amanda var kompis med. Sen lite senare åkte jag hem och somna direkt.

Fredag: sov mest och sen var jag med Matilda och vi hade ett litet soldidan maraton.

Lördag: åkte ner till stan med Amanda.s och letade parkläder. Hittade lite men ska även beställa en sak..om vi hinner hjäälp! sen åkte jag hem och var med Matilda.

Söndag: cyklade hem vid 8 ifrån Matilda. Idag har jag dasuppvisning på furuvik kl 13.00, så kom och kollaaaaaaa!!


några bilder sen tältningen som jag tog ifrån www.mmmaddestyle.blogg.se



Kom ihåg mig?