yow

Godmorgo turturduvoorrrr!

Vaknade bredvid madde idag, fast hon åkte iväg vid halv 1 för hon skulle iväg och färga håret.
När hon åkt tog jag oc pappa på oss springskorna och sprang 4,5 km ungefär, min kondis är inte på topp om man säger så. pluss att det är stekande sol ute och mitt på dage fick jag för mig att vi skulle springa, gjorde det inte lättare direkt...but now it's done!
 
Igår var jag och madde på stan och käkade, jätte mysigt. Mötte Emma och Linnea också, långokort. efter det åkte vi till coop också köpte frukt och godis. Åkte hem och gjorde en fruktsallad och käkade det mumma.
Sen lite senare åkte vi till stan igen och gjorde inte något speciellt, hann inte med så mycket eftersom det var en man i ty 40års åldern som följde oss vart vi än gick.. ställde sig redvid oss när vi var på mcdonalds och bara stod óch sirra och smilade. Sen när vi satt på en bänk kom han cyklande emot oss och var typ 1 m ifrån oss. Så sprang vi och ha skrek nå på typ tyska. Sen gick vi in på en kiosk också såg vi att han cykla o letade efter oss utanför. sen stannade han utanför kiosken och smilade åt oss. och jag är skiträdd för såt så ja a börja grina och han i kiosken örja frågade vad det var och gick och skulle säga till han men han åkte då. så himla pinsamt..
sen såg vi poliser stå o prata med 2 tjejer och så kom dom och fråga varför vi var ledsna också hade han hållt på så på dom andra tjejerna också och typ tafsat på dom och så...
usch, har hänt så mycket otäcka saker i gävle på sistonde. våldtäkter och sånt. pluss att det var några på sommarkväll som hade blivit våldtana av nå tyskar. så var rädd om er.

förlåt att det vart så långt inlägg, ni orkar säkert inte läsa..

Nu ska jag fixa mig lite och sen ska jag nog kika ner på sommarkväll med emma och linnea och efter det drar jag till matilda !!

bilder kommer sen!




Kom ihåg mig?