Åker iväg på firande i stugan

Hej! Var väldigt längesedan jag bloggade nu. Har varit så mycket med examen och allt!

Idag åker vi iväg till stugan i dalarna, tror att vi kommer hem på Söndag! Vi ska på 100 års fest, 2 st som fyller 50. Sen ska vi väl bara slappa i stugan resten av dagarna!

Juste fick ett skittrist besked också.... vi fick inte åka på EM i grupp pga att vi hade för många under 16 med i gruppen, hade blivit något missförstånd av SDO och uddans, vi var uttagna men hade inte enligt reglerna.. åh är så himla besviken, sur ledsen och allt! jag var skit taggad till grupp och allt arbete vi lagt ner, helt sjukt! Så nu åker vi bara i par, sjukt taggad till det också, nu ska jag vända det till något bra ändå!!

Hittade 2 bilder sen jag och Matilda fotade ute i skogen förr haha !




Kom ihåg mig?