godmorgon folket

Hoppas allt är bra med er och att ni har vaknat på rätt sida!
Själv mår jag fint. Hade bara väldigt svårt att sova igår. Lade mig i sängen vid 12 och somnade inte förns 2 tiden, irriterande.. Vaknade ivarjefall i hyfsad tid. Ungefär 10. Nu på morgonkvisten har jag hunnit med att käka thekakor och pucko och packat till danslägret och lite sånt.
Nu blir det att käka risoni och ägg som lunch och sen åker vi och handlar middag tills ikväll.
Ska bli väldigt roligt! fast skulle vara så mycket roligare om det var disco också!!

Bilderna från stugan går inte att ladda in just nu, mobilen har fått fnatt. Men dom kommer in så fort den börjar fungera!


PS. mitt J på datan är trögt, så om jag glömt J här och där vet ni varför!


ser ni min utväxt, helt sickt... vet inte om jag ska färga den innan EM eller inte heller.

Tror du skulle passa jättebra i mörkbrunt hår Sara! Tycker du ska testa det :D

Svar: Ja vill våga men är så rädd för att ångra mig.... :)
Sara Larsson




Kom ihåg mig?