min helg

Hej! Tänkte skriva av mig lite om vad jag har haft för mig i helgen!

 I Fredags gjorde jag som sagt inte så mycket, var mest hemma och mös med gotta!

Igår på dagen hade vi gruppträning i 2 timmar. Efter det gick jag, emma, amanda, mamma och erika och åt sallad på waynes, riktigt god cesar sallad där ( förutom kycklingen ).
Sen gick vi på vasas föreställning. Efter så bestämde vi oss för att gå på bio, jag,emma och madde. Så jag och Emma tog en glass på mcdonken och satt där i typ 2 och en halv h för inga affärer eller nått var ju öppna. Vi visste inte riktigt vilken film vi hade bokat, men vi trodde att det var typ en skräckis.. men nej.. det var den nya alienfilmen, hhaha! jaja var ju helt ok ändå, eller njaa inte så jätte bra, men vi hade jätte mysigt ändå. Efter det följde jag med Emma hem och sov där, myssmys! kl 1 på morgonen hade vi privatlektion. Sen nu sitter jag här.

Haha lite svammel inlägg om vad jag gjort ivarjefall om ni ville veta!




Kom ihåg mig?