Party For Everybody

Godkväll kära läsare!

Är hemma ifrån en jätteskön helg i stugan som ligger i västerby i dalarna. Det är värkligen jätte fint där, riktigt på landet!

Dag 1- fredag: packade mest bara upp sakerna och åt och lite sånt, hann inte med så myket. Sedan följde jag även med Maya( min farbrors tjejs barn som är 6 år) och min lillenbror ner till sjön och oscar håvade fiskar och salamandrar och jag och Maya fångade grodyngel med mina foppatofflor, yuw!


Dag 2- lördag: Vaknade käkade frukost. Sen åkte jag och mamma till kupolen bara för att vi inte hade något att göra. köpte ett par mjukisar bara och en vanlig tröja. Kan lägga ut bild sen. Sen åt vi och lite så. Vid 4 gick de vuxna iväg på festen hos Anna och Hans, var runt 100 pers där. Det var en barnfri fest så jag fick vara barnvakt. Vi hade jättemysigt vi också. Vi fiskade, kollade film, käka massvis av godis, kollade på mer film och mer.

Dag 3- söndag: Vaknade och käkade frukost och sen efter en stund gick vi till Anna och Hans och åt rester. Efter det åkte vi och firade Julia som fyllde 3 år. Efter det åkte vi hem.


Nu har jag nyss städat rummet och ätit pomfritt, lövbiff, halloumi, vitlöksbröd och sånt! gott!

Bilder kommer i nästa inlägg!




Kom ihåg mig?