Years ago!

jag är ledsen att jag har varit så himla dålig med bloggningen på sistonde!
Och hade ju lovat att lägga upp bilder sen vi var i stugan också funkar inte blogg appen...+ att det inte går att lägga in bilderna från mobilen till datan, får adhd!

jaaja..

I Måndags var jag ju som sagt på dansläger. Vi hade skitroligt! Gjorde en ragga till dansa pausa och sen kom David och hade oss också, grymt! På kvällen körde vi massa lekar och mös. Och på nattten ritade jag och Emma med läppstift på alla, mohahah stackare! Fick även träffa min älskade Johanna, som jag har saknat dig!
På tisadagen åkte jag hem kring 5 ifrån lägret och sov hos Matilda.
På Onsdagen tränade jag med Amanda i 2 h ungefär. Sen åkte jag hem till Matilda och fixade mig och sen drog vi till Kajsa och firade! Tack för den superroliga kvällen Kajsa och alla andra där. Var också tvungen att säga hejdå till Frida som flyttar också..buhu..

Idag har jag inte gjort så jätte mycket. vart med Matilda tränat en stund med Amanda occh färgat utväxeten.
Imorgon är det ju midsommar, tror kusinerna kommer hit och grillar eller något liknande mysigt..

Lovar att ag ska försöka ladda in bilder sen stugan, lägret och kalaset så fort som möjligt!

Tills vidare får ni ha det så bra och ni får nöja er med detta virriga inlägg!

♥PUSS♥


loveu!



Kom ihåg mig?