5 dagar i Huvudstaden!

Nu är jag tillbaka igen efter min lilla resa till Stockholm.
Jag har haft det jätte bra och haft väldigt roligt.

Jag bodde som sagt hos Matildas kusin Moa och hennes familj, jätte snällt av dom!
Vi har varit med hennes kompisar,varit på stan lite och självklart avicii!!
Avicii var värkligen grymt. Sån upplevelse!
Jag och Matilda stod och köa in till avicii i typ 2 timmar innan vi kom in.. och så stod vi i fel kö också blablahaha..
I början när det var någon för Dj så var det lite segt, men sen när Avicii kom så !
Vi började med att stå uppe på en läktare men sen var det vakter som sa till oss att man inte fick stå där pga att när alla hoppade så kunde läktarna gå sönder, så vi gick ner till dansgolvet istället. Där träffade vi Cornelia och Peggy och vi dansade loss.. haha.. var så himla roligt!

Det tråkiga var ju att en läktare hade gått sönder så att flera skadades och fördes till sjukhus, fast vi märkte dert inte äns...men fick sms efter av pappa ''lever ni?''.

Hade ''lite'' ont i fötterna efter då efter som jag och Matilda inte tänkte så mycket och hade våran nya klackskor på oss när vi var på konsärt... inte för att vi var ensamma om det då.. men man domnade bort så det gick!

hahah vart lite vimsigt inlägg med Tack för ett underbart sportlov!!

Bilder kommer sen!


Ville säga grattis till min underbara mamma igen också som fyller 41 år idag! 
Hann fira henne lite efter dansen med Liedners med pizza och fika!

 




Kom ihåg mig?