Just the way you are

Godmorgon eller Godförmiddag, själv så vaknade jag runt nio så är mer förmiddag än morgon för mig
.
Nu på morgonen har jag bara slappat, kollade bl.a på Trassel som jag har sätt förr, men älskar filmen så såg den igen. Kollade även på nanny McPhee,hehe! Nu ska jag nog äta strax och sen slänger jag upp håret i en knut och kastar på mig danskläder och går iväg till bussen, då blir det dicodans, äntligeeen !!


Igår var det ju tävling i Tidaholm, det gick inte så bra i varken singel eller grupp.. men jaja!
Det var roligt ändå! Resan har varit skitrolig!! först 5 timmar i buss till Tidaholm + stanna och äta i 45 min. Sen när vi väl kom fram så var det kolsvart och våran stuga som vi skulle bo i var typ längst bort, så vi gick med lampa på mobilen i gyttja. Vi hade det jätte mysigt jag, mamma, alexandra, clara och Jenny i våran lilla stuga med mycket skratt hahhh... Dagen efter, efter tävlingen var det sammma åktur igen. Hade skit kul där också, skulle lätt kunna sitta 5 timmar till hehe. blev lite mello också, fast det kanske inte var den bästa sändningen.. GO LOREEN!! så himla grymm!


Nu längtar jag till Västeråstävlingen !! DISCOOOOO!

Lite bilder kommer snart!!

Såg att någon hade bloggat från min mobil nu så det var inte jag!





Kom ihåg mig?